Kennelijk is er een eenhoorn-eettrend gaande

Hier een bericht over voedseltrends. Kennelijk is het de laatste tijd hip om eten in een gezellig unicorn-vestje te steken. Het was even aan me voorbij gegaan, maar gelukkig is daar Starbucks. Die heeft gisteren de Unicorn Frappuccino geïntroduceerd. Nu houd ik persoonlijk erg van eenvoud, zeker op het gebied van eten, maar laat ik niet het varken slachten voordat geboren is. Wat hebben we hier in onze handen? Een mierzoet ogende, knalfluffy substantie die weinig meer vandoen lijkt te hebben van de gitzwarte kleur van koffie. Het bevat mangocrème, roze poeder, zure blauwe mist, slagroom en spikkels. Kortom: supervoedzaam. Maar het gaat natuurlijk niet om hoe het smaakt, het gaat erom hoe gezellig het eruit ziet.

Magical forests have them. Now so can you. #UnicornFrappuccino 🦄✨ (Participating stores in US, Canada, & Mexico only.)

A post shared by Starbucks Frappuccino (@frappuccino) on

Het is niet in Nederland te verkrijgen, dus gelukkig zullen we nooit in dat keuzepakket worden gedwongen. Deze trend staat dus niet op zichzelf. Wat een welkome afwisseling op die hysterische JE MAG NOOIT MEER SUIKER ETEN, WANT SUIKER IS PUUR VERGIF-trend.

Laat een bericht achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *